23 Mart 2016 Çarşamba

Tarçın



      Birkaç ay önce blogumda paylaştığım “Tarçın’ın Hayatını Yaşamak” başlıklı yazımı hatırlayanlarınız vardır. (Hatırlamayan veya tekrar okumak isteyenler için: http://bit.ly/1pI1hNz veya 3 alttaki post). Yazıda sürekli hareket ettiği için bir türlü fotoğrafını çekemediğimden bahsetmiştim. Geçtiğimiz ay ise nihayet bu makûs talihi kırmış bulunmaktayım.

      Yolumun Erdek’e düştüğü ve evin yakınlarında dolaştığım bir akşam saatinde birden bir köpeğin ısrarla havlamaya başlamasıyla irkilmiştim. Muhtemelen kış günü bu tenha sokaklarda kimin dolaştığını merak etmişti mahallenin bir sahibi edasıyla. Gözlerimi ona çevirmemle bana havlayanın bizim normal zamanda cool ve sakin takılan Tarçın olduğunu farketmem bir oldu. Fakat bu sefer normalde olduğu gibi hızla hareket etmiyor, sadece durduğu yerde duruyor ve havlıyordu. O an dili olsa sanki “Benim hakkımda yazdığın yazıyı gördüm, hoşuma da gitti. Fotoğrafımı bir türlü çekemediğini söylemişsin, hadi buyur çek” diyecek gibiydi. Ben de hemen telefonuma yöneldim ve yukarıda gördüğünüz fotoğrafı çektim. Tarçın usluca durarak ve gayet havalı bir şekilde poz vermeye devam etmekteydi fakat ben yine de bulunduğu yerin evlerinin bahçesi olduğunu ve ev sahiplerinin görürlerse kızabileceklerini düşünerek hemen 1-2 poz çekerek oradan uzaklaştım. Olayın heyecanıyla ve gecenin karanlığında çekebildiğim en net poz da bu oldu.

      İşte huzurlarınızda o meşhur Tarçın! :)


9 yorum:

alperen dedi ki...

tepkileri yenile artık.

retro dedi ki...

Sanki Tarcin ve poz vermek.

alperen dedi ki...

orç seni yorumları siliyorsun di mi? ben 11 nisandaki çürümemde çok daha fazla yorum yapmıştım.

alperen dedi ki...

zamanında da çok sert bi arşiv çürümem sonrası onlarca yorumumu baban kızdı diye silmiştin. hala unutmadım kurupilav.

kurupilav dedi ki...

O zamanki sansürümden hiç pişman değilim, bugün olsa yine yaparım. Ama bu sefer hiç yorum silmedim kesinlikle.

alperen dedi ki...

benim hatam o zaman. yeni başlıklarını bekliyoruz :)

retro dedi ki...

Babanın blog yorumlarına kızması?

alperen dedi ki...

http://t24.com.tr/haber/modada-ters-yonde-giden-surucunun-oldurdugu-tarcinin-heykeli-dikiliyor,341192

kurupilav dedi ki...

Yalnız bunun da adının Tarçın olduğunu bilmiyordum ama resmini görünce tanıdım köpeği. Heykel dikmek çok güzel bir düşünce. Bana kalsa bütün siyasetçi ve asker heykelleri indirilip yerine hayvan veya çocuk heykelleri dikilebilir.

Yorum Gönder